Fenâ Hâlde Leman Yazıları — Gitme Lütfen

16 November, 2006

Mevsim yazdı, ben sildim, o yazdı, ben sildim. O mevsimle aram bozuktur hep. Sonbahar geldi sonra ve bitti.

Üstüme gelme n’olur?

Denizin ortasındayım ve biliyor musun bir damla su yok! Ve bilmiyorsun boğuluyorum. Ve edepsiz aşklar..

‘Ağlama” dedim, ağladın. Yalnızlık beslemişsin, yememiş yedirmiş, giymemiş giydirmişsin. Evinin başköşesine oturtmuş, tüm ipleri eline vermişsin. Almamışsın saatlerini geri, yaşamamışsın fazladan. Eksik kalmışsın. Ağlamışsın bol bol, hepimizin yerine.

Sonra birden kırıldı, bin parçaya bölündü. Cam desem değil vazo desem değil. Battı ama aykalarıma, kanattı. Ellerinle topladın sen, ellerini kanattın. Eğilince yere, göğsünden yıldızlar düştü.

Demiştim daha önce, profilden bakınca intiharı andırıyor yüzün. Ve kirpiklerinden süzülen bir şeyler var. Acı, nemli, siyah.

gitme lütfen!

İşte buydu birden kıran, bin parçaya bölen. Tam da buydu, içimi paramparça eden. Gitmeliydim.

Ah kuşlar! Kuşlar kanatlandılar. Kanat sesleri sağır etti kulaklarımızı.

Sus’tuk.

Eskittik sanki birbirimizi. Bilmem çiçek adlarını ben. Zaten sigarayı da filtresine kadar içiyorum, bir dikişte bitiriyorum içkileri, bir nefeste çekiyorum kokunu içime. Ama her kadın çiçek ister! İnceldiği yerden kopsun diye düşündün, biliyorum; incelsem kopmazdı, onu da biliyorum.

Seni sevmiyordum, biliyordun. Edip Cansever seni görmediyse, sana bir şiir yazmadıysa bu benim suçum değil.

Ellerini özledim ben, hani o küçük, hani beyaz, senin sevmediğin…

6 Responses to “Fenâ Hâlde Leman Yazıları — Gitme Lütfen”

  1. jewel Says:

    geceleri gökten -ya da herhangi bi yerlerden- avuçlarıma düşen kelimelerden cümleler dikip giyilesi yazılar yazabilme yetimi, Allah’ın belası bir miktar parayı daha zinde kazanabilmek için uykuya sattığım günlerin birinde kıskançlık duygusunu tattırmıştın zaten de, şimdi bi de hızla yayılıyor bütün hücrelerime bu illet…
    varsın ben kelimelerimi göz göre göre öldüreyim, kimse giyemesin..ama sen beni giydiriyosun ya, bu da yeter..
    (bi m.ulaş oral bi sen.. başkasını bu derece takip ediyosam şerefsizim…)

  2. sepia Says:

    nasıl mutlu oldum bilemezsin senin takip ettiğini öğrenince/yorumunu okuyunca.
    şu yorum bile senin hâlâ kelimelere hakimiyetini gösteriyor.
    blog günlerdir boş kaldı diye çalakalem yazdığım, koyup koymamakta tereddütte kaldığım ve dahi beğenmediğim bu yazıma bile böyle güzel sözler söyleyebiliyorsan, o senin bakışının güzelliği belli ki..

  3. esen Says:

    bitirmek yok sözleri

    bugün bir kitap aldım
    migrostan
    şiir kitabı;
    uzun zamandır kendini aldırabilen bir şiir kitabı olmamıştı..
    ne garip…

    daha fazlasını isteyerek
    girdim googleye…
    yazarının adı..

    özgün bir benlik tarzı daha buldum sanki

    isminiz yada nickinizi göremedim.
    daha belirtili durmanızı dilerim.

    yüreğinize sağlık…

    saygılar

    esen

  4. sepia Says:

    teşekkür ediyorum, yeni blog adresim http://www.sur-gunluk.blogspot.com
    orda kısa bi profilim de var.
    basit bir yazıya büyük laflar etmişsiniz, nezaketiniz için sağolun.

  5. Ulaş Oral Says:

    çok keyifle okundu gerçekten… tesadüfen buldum ne tuhaf keyif aldım… tebrikler…

  6. leman Says:

    slm ben leman bence çoooooooooooooook saçma bişi dimi ben beğenmedim daha güzel olabilirdi sakın yanlış anlamayın ama number 50 falan neyse hemen hemen herkez beğenmiş ama nersini beğendiklerini sorabilir miyim komik diye mi ben size bi komik şey söylerim altınıza işersiniz . byyyyyyyyyyy


Leave a Reply

