nah işareti

28 November, 2006

işaretler sosyal hayatımızı düzenleyen çok ehemmiyetli şeylerdir.

nah işaretinin iki şekilde kullanımı vardır:
birincisi -ki benim de çok sevdiğim- sol el yumruk şekline sokulup serçe parmak yere paralel olacak şekilde tutulur, daha sonra sağ el tokat atacakmış gibi açılır ve pat diye sağ elin üzerine vurulur, bu sırada gevrek gevrek gülmek adettendir, lakin ben gülmemeyi tercih ederim. tercih meselesidir.

diğer kullanımı ise daha çok “alırsın işareti” olarak bilinir, bunun için sağ veyahut sol farketmez herhangi bir el yumruk yapılır fakat baş parmak işaret ve orta parmak arasına sıkıştırılır. hani bunu yapan yaşlı bi nine vardır da tabolaları vardır, hatırladın di mi? yok o mona lisa, yaşlı kadın diyorum. hah tamam hatırladın işte.

nah işareti gerektiği yerde kullanıldığında çok işe yarar ve unutulmamalı kullanılmalıdır da. gençlerde görüyoru şimdi batı’dan ithal ettikleri “fuck işareti”ni kullanıyorlar, orta parmağı yukarı kaldırıp karşındakine göstermek şeklinde yapılan bu hareketi tasvip etmiyorum ben şahsen, trafikte falan denk geliyor inip dövüyorum. hani nah işareti yapsa eyvallah abi hata ettim der geçerim ama fuck işareti hoş değil, bizden değil bi kere, sempatik değil.

ayrıca “nah işareti”, “fuck işaretine” en büyük farkı ses cikartma ozelligi ile atar, izliyoruz böyle filmlerde falan, abd’de kaldığım dönemde de gözlemledim, bu amerikan gençliği anlamsız sessiz kuru bir işaret yapıyolar.. ama bu başlıkta bahsedilen nah işareti müthiş bir ses efekti verir, daha bi anlamlıdır

11 Responses to “nah işareti”

  1. merwe Says:

    nah işareti!!!

  2. merwe Says:

    nah işareti istiyom

  3. merwe Says:

    cezanın fotosunu görmek istiyom

  4. Şafak Says:

    ne alaksı var gaffurcum şimdi siz nah işareti başka bi anlamda anlamışsınız ben sadece ğislik anlamıda sordum bok bok şeyler çıkoyr AQ pok gibi site :D

  5. Şafak Says:

    ben 11 yaşında büyk bi yarrağı var çok süper bişey eğer merak ederseniz 5 yıldızlı otele gel merakının sonunun anlarsın :D:D:D:D:D

  6. Şafak Says:

    şimdi ben konuşucam beni rahatsız etmeyin

  7. Şafak Says:

    neyse çok özür dilerim ve tüm bulgar kızların amını sikiyim :D :D :D :D

  8. Şafak Says:

    çok küfür ettim site harikaymış :D

  9. Şafak Says:

    AQ sanane benim küfürümden edicek a.q bu siteyi hazırlayan kardeş orhanlar-75@hotmail.com ekle oradan konuşak a.q hiç küfür etmem anasını sikimki :D


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

